نحوه ارسال چطور هست؟هزینه ارسال چقدره؟چند روزه دستم میرسه؟ و خیلی از سوالات دیگری که شما عزیزان دارید سعی کردیم توی این پست توضیح بدیم برای شما همراهان عزیزمون😍

———————————–

‎📦روشهای ارسال توسط نوین تویز:

📍شهرتهران و شهر کرج: با توجه به سفارش و تعداد کالاها و حجم و وزن سفارش از طریق پیک موتوری، سواری، وانت،نیسان و ….به صورت مستقیم ارسال می شود و قبل ارسال کالا هماهنگی لازم با شما عزیزان برای حضور در محل به عمل می آید. پیشنهاد ما این است که قبل از ثبت سفارش، از موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید. لذا بازه زمانی ارسال سفارشات با توجه به نوع کالا، موجوده، نیا به تولید و … از یک الی 10 روز کاری میباشد.

  • مشتریانی که به دنبال تجهیز و یا خرید وسایل خانه بازی هستند، حتما با کارشناسان نوین تویز تماس بگیرند. ارائه تخفیفات احتمالی بیشتر و مشاوره تخصصی رایگان بخشی از مزیت های تماس شما با ما است.

‎📍 شهرستانها: ارسال به شهرستانها با تئوجه به حجم سفارش از طریق باربری خرده بار و دربستی میباشد. تسویه سفارشات قبل از ارسال کالا به باربری الزامیست.

  • برای حجم و وزنهای بیشتر ارسال از طریق باربری خرده بار مانند باربری وطن صورت میگیرد. باربری خرده بار پس از اخذ کالا در مبدا، بارنامه صادر و هزینه حمل مشخص میکند.

‎⚠️پیشنهاد ما به مشتریان این است که در روش ارسال با باربری خرده بار، پس از رسیدن کالا به تخلیه بار باربری مقصد، شخصا جهت اخذ بار مراجعه نموده تا هزینه حمل کمتر شود.

‎📍 تحویل حضوری کالا درب انبار نوین تویز: مشتریان عزیز میتوانند با اخذ موجودی کالا و رزرو سفارش خود، زمان تحویل را هماهنگ نموده و حضورا برای اخذ کالا مراجعه نمایند.

———————————–

‎💠هزینه حمل کالا چقدر است؟

🎈شهر تهران و شهر کرج:پس از آماده شدن سفارش و هماهنگی با خریدار، ارسال از طریق اسنپ، ماشین دربستی و … صورت میپذیرد. هزینه حمل از درب انبار به عهده مشتری میباشد.

‎➖ ارسال به شهرستانها: حمل با توجه به حجم بار و وزن کالا، با وسواس نوین تویز در انتخاب بهترین و کم هزینه ترین راه ارسال تعیین و اعلام میگردد. هزینه حمل از انبار نوین تویز تا مبدا باربری تهران به عهده خریدار میباشد.

———————————-

‎🔰 نوین تویز همواره سعی در ارسال سریع سفارشات خود دارد. لطفا قبل از سفارش حتما از موجودی کالا و زمان ارسال اطمینان حاصل نمایید.برای محصولاتی که بایستی تولید شوند، زمان آماده سازی سفارش را خدمت شما عزیزان اعلام خواهیم نمود


شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی نوین تویز:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی نوین تویز به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی نوین تویز و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی نوین تویز از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی نوین تویز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی نوین تویز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی نوین تویز اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی نوین تویز استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی نوین تویز ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی نوین تویز به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی نوین تویز برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی نوین تویز را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

فروشگاه اینترنتی نوین تویز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه اینترنتی نوین تویز متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی نوین تویز ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی نوین تویز، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی نوین تویز جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی نوین تویز محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی نوین تویز است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی نوین تویز محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه اینترنتی نوین تویز به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 10:30 صبح الی 18 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات می باشد.زمان تحویل کالاها از زمان تکمیل خرید، یک الی 10 روز کاری می باشد. لازم به ذکر است تمامی محصولات تولیدی شرکت نوین تویز دارای یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.
 فروشگاه اینترنتی نوین تویز همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی نوین تویز به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی نوین تویز محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین و یا وجه سفارش عودت گردد.
فروشگاه اینترنتی نوین تویز مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی نوین تویز محفوظ است.

در  فروشگاه اینترنتی نوین تویز ارسال کالا توسط باربری برای شهرستان ها انجام می شود و هرگونه هزینه ارسال طبق تعرفه باربری با ارائه فاکتور از سوی باربری دریافت می شود.و همچنین در تهران با توجه به میزان بار با پیک یا باربری ارسال شده و در هر دو مورد تهران و شهرستان هزینه ارسال پس از تحویل کالا توسط مامور باربری با ارائه فاکتور دریافت می شود. لذا  فروشگاه اینترنتی نوین تویز هیچگونه ارسال رایگان نداشته و هزینه ها طبق تعرفه باربری و به باربری های معتبر پرداخت می گردد.

 

مشاوره رایگان